The Legend of the 81-Point Game
Widely regarded as one of the greatest basketball players of all time, Kobe Bryant spent his entire 20-year career with the Los Angeles Lakers. Earning his nickname, the "Black Mamba" was a predator on the court, shredding his opponents' defenses, and scoring up to 81 points in a single game. He will forever be remembered as one of the greatest on and off the court.