The Little Hours
Loaded with comedic talent and written with an off-kilter, yet knowing touch, The Little Hours is a charming & hilarious romp. Italy, 1347: Bored, volatile nuns Alessandra (Alison Brie - Glow), Fernanda (Aubrey Plaza – Ingrid Goes West), and Ginevra (Kate Micucci – The Big Bang Theory) live in a monastery under the watchful eye of Father Tommasso (John C. Reilly – Step Brothers). The arrival of a handsome new groundskeeper (Dave Franco – 21 Jump Street) - introduced to the sisters as a deaf mute to discourage temptation - soon leads to a frenzy of hormones, substance abuse, and wicked revelry.