The LXD: Secrets of the Ra
This season, Dance goes evil. From creator, Jon M. Chu (STEP UP 3D), the epic saga charges forward with THE LXD: SECRETS OF THE RA as the forces of good and evil go head to head towards an explosive showdown and true heroes are revealed. Trevor Drift (Luis "Bboy Luigi" Rosado) will understand the sacrifice necessary to fulfill a family legacy, the Dark Doctor's (John "Jrock" Nelson) shocking past reveals the motives behind his madness, and a powerful new villain, The Wave (Ricardo "Frantick" Rodriguez, Jr.) unleashes the might of Organization X. Each new chapter delves further into the LXD mythology as the mystery continues to unfold. Featuring all your favorite heroes from Season One including Sp3cimen (Chadd "Madd Chadd" Smith), Elliot Hoo (Glee's Harry Shum, Jr.), and Ninjato (Galen Hooks) as they redefine what it means to be extraordinary.