The Magic Lamp and the Moving Islands
Sinbad and the crews of the Bahr go out in search for the comrades of Sana, the princess of a legendary sorcerer clan. While repairing a damaged ship after a heavy storm, Sana feels the presence of the Magic Lamp. On the nearby island, they search for the lamp, but the hand of a demon intent on Sana draws close. What is the Magic Lamp? Where are Sana’s comrades? The adventure continues!