The Man in the Moon
First crush. First kiss. First steps in becoming a woman. At 14, Reese Witherspoon (Legally Blonde) made her big-screen debut as Dani in The Man In the Moon. Hailed by Roger Ebert as “a wonderful movie” and “a meticulously prepared masterpiece”, this poignant coming of age story about the highs and lows of first love is a must-see for moms and daughters, and for anyone who remembers the one summer – and the one person – who changed your life forever.