The Man Who Sold His Skin
Sam Ali, a young sensitive and impulsive Syrian, left his country for Lebanon to escape the war. To be able to travel to Europe and live with the love of his life, he accepts to have his back tattooed by one of by the World's most sulfurous contemporary artist.