The Medicine Buddha
This unique documentary is a portrait of one of the leaders of the Buddhist faith in Mongolia: Khamba Lama Natsagdorj. A fascinating individual, who masterfully bridges faith and science, he is a national treasure in Mongolia. He has not taken a holiday for 26 years as life is focused on helping people in his physical world and all humanity.