The Music of Silence
Before he was Andrea Bocelli, he was Amos Bardi. Based on a true story, Amos is born with the gift of superb quality of voice yet he is also nearly blind. Eventually, he is separated from his family to enter an institute for the visually impaired but while there he suffers a terrible accident, resulting in total blindness. Driven by great ambition, Amos does not give up despite repeated challenges until he manages to achieve his first great success on stage. From there, he begins a life studded with victories and becomes one of the most world renowned opera singers.