The Never Melting Story
Guillaume Bertocchi and Manu d'Adhemar went in April 2015 in Baffin Island, for a ski crossing expedition in full autonomy. Starting from Qikiqtarjuaq, they reached Pangnirtung after 24 days, going along Coronation glacier, and going through the Penny Ice Cap. On their way they met the famous Mount Asgard, Mount Thor, and many granite giants.