The Neverending Story II
In this sequel to the 1984 film, our young hero, again bored with the real world, returns to his storybook's magical land of Fantasia and attempts to slay the evils that threaten the extinction of goodness. There he finds a special brand of courage within himself, a reminder of the eternal, optimistic child within us all. Starring teen heartthrob Jonathan Brandis ("SeaQuest DSV") and John Wesley Shipp ("Sisters"), directed by George Miller ("Andre," "The Man from Snowy River").