The Night of the Generals
Omar Sharif stars as a German intelligence officer who sets out to find the murderer of a prostitute who was also a secret agent. Focusing on three generals who were the girl's clients, Sharif obsessively attempts to prove one of them guilty of the crime. His attempts fail, until another prostitutes killed and Peter O'Toole is exposed as the psychotic general.