The Nightcomers
Marlon Brando stars as Quint, a gardener who powerfully impacts the lives of young orphans Miles and Flora, who are left in the care of their governess and housekeeper. Obsessed with the charismatic Quint, the children are mesmerized by his warped views of love and life and soon pattern their own lives after his crude, secret courtship with their governess. When the housekeeper finds out about the lovers' relationship, she decides to fire them, leaving the bereft children to take matters into their own chilling hands.