The Numbers Station
Emerson (John Cusack), a black ops agent with the CIA, is assigned to a remote broadcast station with orders to protect the station and the code operator, Katherine (Malin Akerman). When the station comes under attack, the pair have to work together to defend the station, save themselves and stop their attackers from sending out a deadly code that could change the world as we know it.