The Object of Beauty
Jake (John Malkovich) and Tina (Andie MacDowell) appear to be a gorgeous jet-setting couple living the lush life in London. In reality, however, they're deeply in debt -- the result of a business deal gone sour and their own reluctance to give up the swank life. In a desperate bid for cash, the pair hatches a plan to "steal" Tina's Henry Moore bust and collect on the insurance … but someone else steals the statue first!