The Pedal Movie
From the fuzzed out '60s to the experiemental sounds of today, guitar effects pedals have forever changed the course of popular music. In The Pedal Movie, pedal builders, engineers, players, and fans tell the story of how these strange little boxes of noise have evolved through the decades and how a totally unique industry of small scale artisans has grown up around them.