The Possession of Hannah Grace
A shocking exorcism spirals out of control, claiming the life of a young woman. Months later, Megan Reed (Shay Mitchell) is working the graveyard shift in the morgue when she takes delivery of a disfigured cadaver. Locked alone inside the basement corridors, Megan begins to experience horrifying visions and starts to suspect that the body may be possessed by a ruthless demonic force.