The Quiet Family
In this dark comedy, a family-owned hunting lodge finds its customers randomly dying off left and right. The Kang family is nervous to get their business off on the right foot, but when the first guest dies shockingly, things go on a darkly humorous downward spiral. Starring Choi Min-sik ("Oldboy").