The Race: How to Build a Quantum Computer
A computing revolution is coming and Leo Kouwenhoven might be the man to start it. Discoverer of a fundamental but elusive ingredient for quantum computing, Kouwenhoven is close to inaugurating a new era of information technology. But the competition is hot on his tail. As the heat intensifies and with wealth, fame and ill health at stake, Kouwenhoven finds his brilliance tested like never before.