The Rental
Two couples on an oceanside getaway grow suspicious that the host of their seemingly perfect rental house may be spying on them. Before long, what should have been a celebratory weekend trip turns into something far more sinister, as well-kept secrets are exposed and the four old friends come to see each other in a whole new light.