The Retreat
Renee and Valerie, a couple at a crossroad in their relationship, leave the city to spend the weekend at a remote cabin with friends but when they arrive, their friends are nowhere to be found. As they stumble through their relationship woes, they discover they are being hunted by a group of militant extremists who are determined to exterminate them.