The Rise of Hero
The young man Huang Feihong wants to make a living in Guangzhou. With the help of Zhou Shisan and Lu Yibai, he is finally allowed to take an exam in Guangzhou, and he may be able to study abroad. But after he gets there, he finds the intrigue on the exam in Guangzhou set by the conservatives in the court led by Eunuch Hai who wants to abort the Studying Abroad Campaign launched by the Westernization Movement.