The Rolling Stones: Ladies and Gentlemen…the Rolling Stones
The legendary concert film “Ladies & Gentlemen…The Rolling Stones” has been fully restored and remastered from the original film print and multitrack audio masters and now finally receives its first authorised release. Filmed in Texas in 1972 over four nights of the “Exile On Main Street” US tour, “Ladies & Gentlemen” was premiered at the Ziegfield Theatre in New York on 15th April 1974 and released into selected cinemas across the USA shortly afterwards. It was billed at the time as “…the most powerful rock film ever made” and is considered by many fans to be the finest Rolling Stones performance ever captured on film.