The Safe
Paul hits rock bottom and his life seems to be leading nowhere. He decides to break free from it all when an opportunity falls in his lap - a heist plan orchestrated by a crackhead and a corrupt cop. They manage to steal a safe box from a drug dealer and want to use the money to start a new life, but things get messy, while Paul manages to escape. Will he make it to the other side, to safety?