The Scorpion King 4: Quest for Power
Join an exciting new chapter in the action-packed series from the producers of The Mummy! After the king of Norvania is assassinated, the legendary Scorpion King Mathayus is framed for the crime and must fight off an entire kingdom of soldiers. Now Mathayus (Victor Webster) and his only remaining allies, a mysterious woman and her unconventional father, are the last hope to stop the evil heir to the throne on his quest for an ancient and almighty mystical power. Featuring Lou Ferrigno (The Incredible Hulk) and an all-star cast of fighters, including Roy “Big Country” Nelson, Royce Gracie and Don Wilson.