The Secret Adventures of Gustave Klopp
Gustave Klopp is a sleepyhead. He has narcolepsy and nods off at times of stress and emotion. To his wife Pam the get-ahead manicurist and best buddy Lenny the Van Damme-wannabe, he’s a good-natured dope. To his shrink Samuel Pupkin and retro stand-up Guy Bennet, he’s a potential goldmine. For Gus has a hidden talent and an alter ego whose adventures he relates in sensational comic-books.