The Shaggy Dog
Comedian Tim Allen unleashes all the outrageous fun in this doggone hilarious update of Disney's comedy classic! The adventures begin when workaholic Dave Douglas (Allen) is accidentally transformed into a lovable dog. Now as Dave digs to uncover the mystery, this overworked dad wants nothing more than to stop fetching ... and get back to fathering. But before he does, he's about to discover that being man's best friend gives him a curious insight into what it takes to be a great dad! The tail-wagging fun continues with bonus features to howl about including bone-tickling bloopers, deleted scenes, and a special bark-along bone-us feature dogs will love!