The Shamer's Daughter
The Shamer's daughter, Dina, has unwillingly inherited her mother's supernatural ability. She can look straight into the soul of other people, making them feel ashamed of themselves. The sole heir to the throne is wrongfully accused of the horrible murders of his family. It is now up to Dina to uncover the truth of the murders, but soon she finds herself whirled into a dangerous power struggle.