The Spencer Tracy Legacy: A Tribute by Katharine HepburnA Tribute by Katharine Hepburn
Spencer Tracy and Katherine Hepburn formed one of the greatest couples of Hollywood's Golden Era -- both on screen and off. Join Academy Award winner Hepburn as she pays tribute to the man who was her Academy Award winning co-star of many classic films and the one great love of her life.