The Story of Jacob and Joseph
Alan Bates narrates these two impressively told stories. The first story tells of Jacob and Esau as they fight over their birthright. The second tells of the story of Joseph, who is sold into slavery by his brothers. Starring Colleen Dewhurst, Herschel Bernardi, Harry Andrews and Julian Glover.