The Stranger
A friendship forms between two strangers. For Henry Teague, worn down by a lifetime of physical labour, this is a dream come true. His new friend Mark becomes his saviour and ally. However, neither is who they appear to be, each carry secrets that threaten to ruin them and in the background, one of the nation's largest police operations is closing in.