The Street Where We Live
"I'm just two paychecks away from being on the street." In the aftermath of the nation's financial crisis, Mary, a single mom with two kids, finds herself faced with that exact situation when the factory where she works closes their doors for good. Now she must find a way to provide for her children and keep her family together while trying to maintain her human dignity in the process.