The Thinning: New World Order
After risking her life to expose the corruption of the thinning test, Laina Michaels becomes the target of Governor Redding’s Machiavellian presidential campaign. Blake Redding, trapped and enslaved in a secret underground work camp, must fight to reconnect with the love of his life and do what no failed student has done before: escape.