The Trouble with Jessica
A couple facing serious financial trouble finally finds a buyer for their stylish London home. At their final dinner party, they are thrown into an outrageous and darkly comic situation with the shocking behavior of an uninvited guest. Knives are out and best-kept secrets are revealed in this laugh-out-loud dark comedy featuring a starry ensemble cast of phenomenal UK talent.