The Tsugua Diaries
In sun-soaked Portugal, Crista, Carloto, and João live in rural peace during the COVID lockdown. They pass their time in a spacious farmhouse where the dog days of summer are filled with dancing, chores, disturbed sleep patterns, flirtations, and building a backyard butterfly house.