The Tuxedo
Jimmy Tong (Jackie Chan) is a well-meaning but clumsy New York City cab driver that is tapped by Steena (Debi Mazar), associate to multi-millionaire Clark Devlin (Jason Isaacs), for a new job as Devlin's personal limo driver. After a mysterious accident lands Devlin in the hospital, Tong learns that his new boss has a secret — when he's not wheeling and dealing in high finance, Devlin is also a secret agent for the CSA, a top-level security agency. The secret to Devlin's success as a spy is his trademark tuxedo, a suit that is loaded with special gadgets which turns him into a high-tech fighting machine. After Tong dons the tuxedo and is transformed into a martial arts master, he takes over for Devlin and discovers that the agent's injuries didn't happen by accident. As Tong tries to chase down a handful of international super-villains bent on world conquest, he has to deal with Devlin's new partner, Del Blaine (Jennifer Love Hewitt), a CSA rookie who is just as baffled by her new assignment as Tong.