The Voice of Hind Rajab
January 29, 2024. Red Crescent volunteers receive an emergency call. A 5-year old girl is trapped under fire in Gaza. While trying to keep her on the line, they do everything they can to get an ambulance to her. Her name was Hind Rajab.