The Wolf of Wall Street
Based on the true story of Jordan Belfort, from his rise to a wealthy stock-broker living the high life to his fall. Jordan Belfort is a Long Island penny stockbroker who served 22 months in prison for defrauding investors in a massive 1990s securities scam that involved widespread corruption on Wall Street and in the corporate banking world, including shoe designer Steve Madden.