Paris, 1960. Jean-Louis (Fabrice Luchini, Potiche, The Girl From Monaco) lives a bourgeois existence with his neurotic socialite wife Suzanne (Sandrine Kiberlain, Mademoiselle Chambon) while their children are away at boarding school. The couple’s world is turned upside-down when they hire María, a Spanish maid who introduces Jean-Louis to an alternative reality a few stories up on the sixth floor servants' quarters. Befriending a group of sassy Spanish maids (including Pedro Almódovar’s star Carmen Maura, Volver, Women on the Verge of a Nervous Breakdown), the women teach him there’s more to life than stocks and bonds, and their influence on the house ultimately transforms everyone’s life.