The World Is Not Enough
When the suave Agent 007 (Pierce Brosnan) is assigned to protect a beautiful billionaire oil heiress (Sophia Marceau), he is catapulted into a passionate, adrenaline-charged adventure against one of his most deadly adversaries: Renard (Robert Carlyle), a nuclear-obsessed ruthless anarchist whose total imperviousness to pain makes him a virtually unstoppable enemy who is seeking to control the world's oil supply.