They Drive by Night
Oscar-winner Humphrey Bogart ("Casablanca") stars in this superb drama about two truck-driving brothers who are framed for murder by a lady psycho. George Raft ("Some Like it Hot") and Ann Sheridan ("Angels with Dirty Faces") co-star. Leonard Maltin praises this film for its "unforgettable dialogue."