This Matter of Marriage
Architects Hallie and Donnalee, approaching their mid-30s, realize that building their business doesn't mean that they can't also build personal relationships. Their pursuits of love are echoed by their pursuit of a major building project for an eccentric billionaire, Adam Barr. Amid all this activity, Hallie, who has been searching for the man of her dreams, suddenly finds him right next door.