Thor: God of Thunder
Thor's villainous brother Loki has escaped Asgard to search for Yggdrasil - The Tree of the Nine Realms. The tree holds the power of the Universe and is hidden away on Earth. With the help of giant wolf god Fenrir, Loki plans to destroy the tree and replant it in his image, giving him dominion over all. Now Thor must follow Loki to Earth to wage an epic battle that will hold the two worlds in its balance.