Tiesto - In Concert
A superstar DJ, Tiesto has wowed crowds all over the world with his mixture of stunning visuals and impressive mixing skills. This concert on May 10, 2003, at the Gelredome in Arnhem, Netherlands, he performs before an audience of over 25,000 people supplemented by dancers, live musicians, and his trademark visuals.