Tinker Bell and the Lost Treasure
"A shimmering blue moon will rise before the frost, but can it light the way to find what has been lost?" Let your imagination take flight in an enchanting new motion picture starring the world's most beloved fairy! Journey with Tinker Bell beyond Pixie Hollow on an all-new exciting adventure. This year's Autumn Revelry promises to be something special. A blue harvest moon will rise, allowing the fairies to use a precious moonstone to restore the Pixie Dust Tree - the source of all their magic. But when Tinker Bell accidentally puts all of Pixie Hollow in jeopardy, she must venture out across the sea on a secret quest to set things right. With some help from her friend Terence - and a charming, rascally firefly named Blaze - Tink braves an astonishing new world and discovers the greatest treasure of all. Tinker Bell and the Lost Treasure is a remarkable tale about the power of true friendship that your family will want to enjoy over and over again!