To Die Like a Man
Tonia, a veteran of Lisbon’s drag shows, faces competition from younger artists that threatens her star status. Under pressure from her young boyfriend Rosário to assume her female identity, and get gender reassignment surgery, Tonia struggles against her deeply-held religious convictions.