Tom and Jerry: The Movie
Tom and Jerry return to the silver screen in a magical, music-filled extravaganza! The celebrated cat-and-mouse team meets Robyn Starling, a runaway who desperately needs their help to find her missing father. Despite heroic efforts, Tom and Jerry are captured by Robyn's nasty Aunt Figg and her lawyer Lickboot, then tossed into pet prison by the villainous Dr. Applecheek. Tom and Jerry brilliantly mastermind a great escape and free their new friends, Puggsy and Frankie Da Flea. Together with Robyn, they set off on a wild cat-and-mouse escapade full of thrills and adventure like you've never seen.