Totems and Taboos
In Brussels, the Africa Museum must remodel to reflect the brutal past of Belgium's colonial legacy. It's under pressure with the ghost of King Leopold still haunting Belgium's former African colonies who say they never accepted the terrible crimes they oversaw. This intelligent doc explores the legacy on the ground and the renovation of a reverred institution to more accurately reflect history.