Totò Eva e il pennello proibito
The crooks Eva (Abbe Lane) and Raoul (Mario Carotenuto), devise a scam, The plan consists in ing the copyist Antonio Scorcelletti (Totò) paint La Maja Desnuda, adding a nightgown to the latter. In this way, thanks to the complacency of the unsuspecting professor Francisco Montiel (Luis De Funès), they will try to pass off the Maja in a shirt as an unpublished work by Goya...