Tour Balas Perdidas en Madrid
Morat, the band with the highest amount of tickets sold in LATAM and Spain in the past years offered an unforgettable concert on December 15th at Wizink Center in Madrid as a final clasp of its mythical “Balas Perdidas Tour”. They went through the greatest hits that they have been harvesting year after year consolidating them as an icon on the Pop scene.