Toxic Jungle
Diamond Santoro, an Argentine rock legend, arrives to Iquitos (Perú) in search of the Shaman his brother planned to visist before his early death. An old notebook will guide him across the Amazon jungle towards an Ayahuasca healing ceremony that will make him confront the ghosts of his past.